Inceteaza sa faci aceste greseli de branding
Afacerea ta are de suferit daca iei decizile gresite in mediul digital
Ti-ai facut un site sau rulezi niste reclame si crezi ca ai “progresat”? Din pacate, sa ai un brand de succes inseamna mult mai mult decat atat. Este nevoie de munca ce consuma timp, de decizii si efort. Uneori ti se pare greu sa comunici, iar alteori simti ca nu te identifici exact cu brandul pe care l-ai construit. In toata aceasta alergare, trebuie sa fii atent sa nu faci aceste greseli – in caz contrar, risti sa deteriorezi fundatia pe care ai cladit-o in timp:
Ignori urmaritorii sau comunitatea online creata in jurul brandului
Asculta ce (iti) spun acest oameni – daca ai un nou produs sau un nou serviciu, vezi ce declara utilizatorii in comentarii, mesaje sau recenzii. Urmareste hashtagurile relevante pentru a vedea ce enunta oamenii in conturile lor personale. Poti afla ce merge, ce este defect si ce poate fi imbunatatit. Raspunde la intrebari cat mai repede cu putinta. Urmareste si alertele Google pentru a vedea ce scrie lumea, pe aceasta tema, pe bloguri (adauga in alerte atat numele tau cat si cel al produsului). Poti afla lucruri ce altfel nu ar fi ajuns la urechile tale.
Nu generezi niciun fel de continut
Poate ai avut succes in trecut, cand publicai pe blog, postai pe social media si aduceai mereu ceva nou. Aceste lucruri te ajutau sa pari “activ” si “expert” in domeniul tau, afisandu-ti munca si expertiza. Ramai la curent cu ultimele trenduri din industrie, fii activ – daca nu te pricepi la scris, foto sau video, gaseste o agentie potrivita ce sa te ajute in mod regulat.
Nu tii cont de competitie
Cu siguranta nu esti singurul jucator din industria ta care vrea sa se faca remarcat in online! Altii poate o fac mai bine sau au inceput cu mai mult timp in urma. Fa o cercetare cat mai amanuntita pentru a te asigura ca faci ceva nou… ori redescoperi ceva vechi, dar ii adaugi o abordare noua. Vezi ce face concurenta ta si analizeaza ce idei poti sa adaptezi. Si aici este recomandat sa tii cont de sfaturile si expertiza unei agentii de marketing digital.
Nu ai o continuitate
Daca urmaresti toate brandurile mari (globale), vei vedea un lucru comun tuturor – consistenta. Cand vine vorba de branding, ai nevoie de acest lucru pentru a obtine increderea oamenilor. Cand limbajul este pastrat in acelasi ton, cand postarile in social media pastreaza aceeasi linie, oamenii se pot identifica cu tine. Valorile, viziunea, misiunea si obiectivele tale trebuie sa fie clar si constant comunicate. Daca le schimbi mereu (sau le “uiti”), oamenii vor observa acest lucru si se vor intreba ce s-a intamplat. Mai rau decat atat, se vor indeparta de tine.
Nu tii cont de obiectivele pe termen lung
Pentru un brand, este important sa stii unde te indrepti – ce obiective vrei sa atingi in urmatoarea perioada? Reveleaza-le publicului, treptat, intr-un mod ce sa creeze anticipare. Ce public tinta iti doresti? Ce vrei sa obtii (pe langa vanzari sau notorietate)? Incepe cu o fundatie clara pentru a putea planifica pasii viitori, cu mare atentie.
Incepe acum sa lucrezi cu echipa noastra – suntem dedicati in a creste awareness-ul brandului tau si a-ti oferi mereu solutii practice, personalizate!
Daca vrei sa citesti mai multe articole te invit pe Blog!
Vrei sa discutam mai multe detalii despre marketingul companiei tale ?
Atunci te invit sa ne lasi o solicitare in sectiunea de contact a site-ului!
Portofoliul de clienti il gasesti aici!
Stiu ca vrei sa creezi un marketing eficient pentru compania ta asa ca te invit sa te abonezi la newsletterul nostru !